15 Mayıs 2010 Cumartesi

81 İLDEN 81 YILDIZ

Gönderen yelkenci zaman: 09:06

81 İlden 81 Yıldız Eğitim Projesi kapsamında 18 Mayıs 2010 da Cumhurbaşkanlığı’nda yapılacak resepsiyonda Era Yelken Kulübü sporcusu, Avrupa Yelken Şampiyonu Ecem Güzel İlimizi temsil edecek.

81 İlden 81 Yıldız Eğitim Projesi, Hayrünnisa Gül’ün himayelerinde, il milli eğitim müdürlüklerinin iş birliğinde yürütülecek bir sosyal sorumluluk projesidir.

Bu proje ile 81ilden eğitimlerinde ve/veya sporda başarılı, maddi imkansızlık içinde bulunan orta öğretim kurumları 9,10, 11. sınıf öğrencileri arasından valiliklerce seçilen 81 yıldız gencimizin eğitimine destek olunmaktadır.

Eğitime katkı konusunda toplumsal bilinçlendirmeyi arttırmak; bu konuda bireysel ve kurumsal açıdan topluma örnek olmak; 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın önemine vurgu yaparak sağlıklı nesiller yetiştirmenin temel şartlarından biri olan spora dikkat çekmek, anne-baba ve tüm ilgililerin desteğiyle gençleri spora teşvik etmek projenin başlıca hedefleri arasındadır.

1 yorum:

Hayattan Azıcık on 29 Aralık 2010 12:07 dedi ki...

2 Ocak - 2 Subat tarihleri arasinda yapacagim ``Ben Buldum`` etkinligime davetlisiniz..

Hepimiz mutfağımız da bir sürü tarif uretiyoruz. Bir etkinlik yapma fikri benim sürekli bir şeyler üretme isteğim ile başladı. Sizlerden de kendi tariflerinizi gondermenizi bekliyorum. Bol katilimli olur umuyorum.