9 Mart 2010 Salı

HEDİYELERİM GELDİİİ SÜPERRRRRRRR...

Gönderen yelkenci zaman: 00:24
Tüm arkadaşlarımın Kadınlar günü kutlu olsun.
Ben hediyemi biraz geç aldım esasta hediyem gelmiş ama benim eve gelmem geç olunca elime anca akşam 21.30 sularında geçti.Mudanyadan Fatma Özen arkadaşım göndermiş süper el emeklerini sağolsun canım benim ellerine sağlık gerçekten çok beğendim.Resimlerini akşam yayınlayacam inşallah.
Baharcım gerçekten sanada çok teşekkür ederim Türkiyenin dörtbir köşesini birbirine bağladın ellerin yüreğin dert görmesin,bizleri çok mutlu ettin.
Akşama hediyelerimin resimleriyle görüşmek üzere...

4 yorum:

bahar yorgun on 9 Mart 2010 00:39 dedi ki...

hadi bakalım resimleri bekliyoruz :)

mandalincikmazi on 9 Mart 2010 01:51 dedi ki...

Güle güle kullan hediyelerini arkadaşım merak ettim hediyelerini neler gelmiş :)
Sevgiler........

Fatma Özen on 9 Mart 2010 02:39 dedi ki...

Güle güle kullan hediyelerini güzel insan :) Sabah sabah beni ne kadar mutlu ettiniz anlatamam :) Yüzüme kocaman bir gülücük oturdu kalkmak bilmiyor :)

Hayattan Azıcık on 9 Mart 2010 03:26 dedi ki...

Resimleri mesakla bekliyorum bu hediyeleşmeden haberm olmadı olsa kesin katılırdım. Başka bir hediyeleşme etkinliğimdeyim ama...
Canımsın öptüm şeker...